Retargeting

Retargeting je marketingová strategie, která umožňuje znovu oslovit uživatele, kteří již navštívili váš web, ale neprovedli požadovanou akci (například nenakoupili, nevyplnili formulář apod.). Pomocí retargetingu můžete těmto uživatelům zobrazovat cílené reklamy na jiných webových stránkách, sociálních sítích nebo v aplikacích.

Jak retargeting funguje?

  1. Sledování návštěvníků: Na web se umístí tzv. retargetingový pixel (malý kód), který shromažďuje informace o návštěvnících.
  2. Vytváření publika: Uživatelé, kteří navštíví určité stránky (například produktovou stránku), se zařadí do specifických retargetingových seznamů.
  3. Zobrazování cílených reklam: Když se uživatel pohybuje po internetu, zobrazují se mu reklamy na produkty nebo služby, které si na vašem webu prohlížel.

Typy retargetingu

Výhody retargetingu

Příklady využití retargetingu